Menu

Menu

sterke man van sika

De power van Sika

sterke man van sika

De power van Sika

Klant

Sika

Service

Strategie

,

Branding

Over

Sika heeft onlangs SCHÖNOX, PCI (MBCC) en Thomsit overgenomen en daarmee hun productassortiment flink uitgebreid. Nu is het belangrijk dat baliepersoneel en ZZP’ers op de hoogte zijn van dit nieuwe aanbod. Een salespromotor in een pakkende bestelbus zal langs B2B-bouwmarkten rijden om de producten te promoten. In andere landen is er al een ‘Sika Roadshow’, maar deze benadering past niet bij Nederland.

H2R+ is gevraagd om een pakkend nieuw concept te bedenken dat perfect aansluit op de Nederlandse markt. Hoe kunnen we dit in Nederland zo positioneren en branden dat het een groot succes wordt?

‘Ervaring, kennis en creativiteit; dat vinden wij als Marketing Communicatie team van Sika Nederland bij H2R+. Door de persoonlijke samenwerking, het inlevingsvermogen en ontzorgen, zijn de communicatie professionals van H2R+ deel van ons team. Samen werken we zo aan zowel (strategische) concepten als (praktische) hands-on projecten waar kwaliteit voorop staat.’

‘Ervaring, kennis en creativiteit; dat vinden wij als Marketing Communicatie team van Sika Nederland bij H2R+. Door de persoonlijke samenwerking, het inlevingsvermogen en ontzorgen, zijn de communicatie professionals van H2R+ deel van ons team. Samen werken we zo aan zowel (strategische) concepten als (praktische) hands-on projecten waar kwaliteit voorop staat.’

Josette de Jong | Manager marketing communication | SIKA Nederland bv

‘Ervaring, kennis en creativiteit; dat vinden wij als Marketing Communicatie team van Sika Nederland bij H2R+. Door de persoonlijke samenwerking, het inlevingsvermogen en ontzorgen, zijn de communicatie professionals van H2R+ deel van ons team. Samen werken we zo aan zowel (strategische) concepten als (praktische) hands-on projecten waar kwaliteit voorop staat.’

Josette de Jong | Manager marketing communication | SIKA Nederland bv

Resultaat

De Sika Power Tour. Bij dit concept draait alles om kracht op alle fronten. Met Johan, de sterkste man van Nederland, als ons boegbeeld, brengen we de kracht van Sika’s producten tot leven. Van krachtige lijmen en duurzame voegen en kitten tot solide cement en beton – de Sika Power Tour laat zien hoe deze producten elke klus naar een hoger niveau tillen. Dit concept zorgt voor een succesvolle en opvallende aanwezigheid op de Nederlandse markt, waarmee we Sika’s uitgebreide productassortiment krachtig positioneren en branden.

Branding

Salano. In no-time van startup naar gevestigde naam

Campagne

Ubbink. Alles voor een gezond binnenklimaat

Branding

Salano. In no-time van startup naar gevestigde naam

Campagne

Ubbink. Alles voor een gezond binnenklimaat

Branding

Salano. In no-time van startup naar gevestigde naam

Campagne

Ubbink. Alles voor een gezond binnenklimaat

Menstraat 21

7411 EX Deventer

ACTIVATE
YOUR
BRAND

© H2R+ creatieve communicatie bv 2024

Menstraat 21

7411 EX Deventer

ACTIVATE
YOUR
BRAND

© H2R+ creatieve communicatie bv 2024

Menstraat 21

7411 EX Deventer

ACTIVATE
YOUR
BRAND

© H2R+ creatieve communicatie bv 2024