Klant
Sika
Service
Strategie
,
Branding
Over
Sika heeft onlangs SCHÖNOX, PCI (MBCC) en Thomsit overgenomen en daarmee hun productassortiment flink uitgebreid. Nu is het belangrijk dat baliepersoneel en ZZP’ers op de hoogte zijn van dit nieuwe aanbod. Een salespromotor in een pakkende bestelbus zal langs B2B-bouwmarkten rijden om de producten te promoten. In andere landen is er al een ‘Sika Roadshow’, maar deze benadering past niet bij Nederland.
H2R+ is gevraagd om een pakkend nieuw concept te bedenken dat perfect aansluit op de Nederlandse markt. Hoe kunnen we dit in Nederland zo positioneren en branden dat het een groot succes wordt?
Resultaat
De Sika Power Tour. Bij dit concept draait alles om kracht op alle fronten. Met Johan, de sterkste man van Nederland, als ons boegbeeld, brengen we de kracht van Sika’s producten tot leven. Van krachtige lijmen en duurzame voegen en kitten tot solide cement en beton – de Sika Power Tour laat zien hoe deze producten elke klus naar een hoger niveau tillen. Dit concept zorgt voor een succesvolle en opvallende aanwezigheid op de Nederlandse markt, waarmee we Sika’s uitgebreide productassortiment krachtig positioneren en branden.
Meer projecten